Saturday, May 3, 2008

Tutor math diperlukan

assalamualaykum warahmatullah. ..
sahabat2 yang dikasihi,

saya memerlukan seorang tutor math yang boleh menjadi tutor pada 17 mei 2008 jam 1.30-4.30 ptg bertempat di ground floor, Villa Putra.(yang dekat dengan the mall tu).sasaran pelajar pd hari tersebut (20-25 orang). bayaran RM70/jam. sebarang perubahan akan kami maklumkan segera kepada pihak tutor. Soalan2 akan diberikan pada pelajar pada hari pendaftaran. Dan sekiranya anda berminat, sila hubungi saya, Nurul/Falah: 013-5235748 segera supaya saya dapat menyampaikan soalan2 tersebut kepada tutor lebih awal.

pelajar2 tersebut adalah pelajar lepasan matrikulasi KPM, Foundation Studies in Sc and Tech. dan/atau pelajar2 lulusan STPM yang akan menduduki ujian kelayakan bagi melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi di Indonesia. Soalan2 yang akan dibincangkan adalah soalan2 setaraf STPM/matrikulasi daripada Universiti Padjajaran, Andalas dan Institut Teknologi Bandung..

sekiranya ada yang berminat untuk menjadi tutor bersama kami bagi subjek2 lain, sila layari www.smartoasis. netdan mendaftar sebagai Tutor.
Terima Kasih.



Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.

No comments:

Post a Comment