Tuesday, May 29, 2007

IKLAN KEKOSONGAN JAWATAN DI TM FACILITIES SDN BHD

Ruj Kami : ( 28 ) HR SSO/EMS/REC/ Iklan/4 29 Mei 2007
YBhg Datuk/Dato'/Datin/Tuan/ Puan
Warga Telekom Malaysia
Merujuk kepada perkara di atas adalah dimaklumkan bahawa TM Facilities Sdn Bhd mempelawa anggota-anggota Kumpulan TM (TM Group), saudara-mara dan sahabat handai yang berminat dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di TM Facilities Sdn. Bhd seperti berikut:
1) MANAGER, COST MANAGEMENT (Costing Unit)

2) ASSISTANT MANAGER, COST MANAGEMENT (Costing Unit)
Bagi anggota dalaman yang berjaya akan dipinjamkan ke TM Facilities Sdn Bhd. Manakala bagi calon luar yang berjaya akan dilantik secara kontrak.
Maklumat lanjut mengenai jawatan tersebut adalah seperti fail yang dilampirkan.
Semua permohonan hendaklah dibuat melalui TM Online Recruitment, laman web pengambilan anggota TM di www.tmcareer. com.my . Sebarang permohonan secara selain daripada yang tersebut tidak akan dilayan.

Tarikh tutup permohonan adalah pada 8 Jun 2007. Calon-calon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil untuk temuduga. Sekiranya YBhg Datuk/Dato'/Datin/tuan/ puan tidak dihubungi atau menerima sebarang maklum balas dari kami dalam tempoh dua (2) bulan, adalah dianggap permohonan yang dikemukakan tidak berjaya. Sebarang pertanyaan, sila hubungi HR Helpdesk 1-800-88-9779 atau emelkan kepada hrhelpdesk@tm. com.my
Sekian. Salam hormat
"HAYATILAH KRISTAL KITA"
t.t.

HJ. ZAINUDDIN BIN ISHAK

Pengurus Besar
HR Shared Service Organization

No comments:

Post a Comment