Monday, May 7, 2007

Bersabar lagi...

Hari ini, terasa sangat berat ujian yang diterima.... rupenya bukan senang untuk bersabar... hakikatnya dengan bersabarlah ubat yang paling pahit tapi mujarab untuk mengubati segala luka2 di hati....

Pagi ni, aku hampir menitiskan air mata setelah mendengar cerita tentang seorang aktivitis jemaah yang dilanda fitnah dan cubaan. MasyaAllah, kalulah aku mungkin aku dah tergelincir jikalau ujian seberat itu diterima.... dada aku masih lagi sakit menahan sabar...

dan satu lagi insiden, apabila dengan kasarnya aku ditegur (tempias ketidakpuasan hati kerana kerja aku yang memang tak sempurna), ni pun kena bersabar juga... sebab sedikit sebanyak melibatkan banyak gerakerja aku juga.... MasyaAllah... susahnya nak mengubati hati ni....

No comments:

Post a Comment