Saturday, April 18, 2009

GURU:JAWATAN kosong

Assalamu'alaikum sahabat dan sahabiah sekelian.
SRI AL HAFEEZ memerlukan tenaga pengajar yang boleh bermula secepat mungkin.
Poin penting ialah:
1. Sedia menggunapakai Kaedah Khalifah unutuk attitude programming pelajar-pelajar.
2. Sedia menghadiri kursus perguruan dan motivasi 2 minggu sekali.
3. Gaji bermula antara Rm 500- Rm 600
4. Sedia untuk berkhidmat dari 7.30 pagi sehingga 3.30 petang.
5. Sedia untuk mengajar kelas petang dari pukul 3.30-5ptg bila diarah dan diberi gaji OT.
6. Menutup aurat dengan sempurna SESUAI dengan ruh SEKOLAH RENDAH ISLAM
7. Sedia utk menjadi Mu'allimun dan Muaddib sepanjang masa.
8. Kontrak selama 4 tahun.
9. KWSP & SOCSO
10.Penyayang tetapi tegas dengan murid-murid.
11.Kelebihan kepada yang fasih berbahasa Arab dan mampu mengajar kanak2 bahasa ARAB.
Semoga ALLAH permudahkan.
Hubungi Mudirah:
Puan Sarenawati Jaafar
097927777/7927772(waktu pejabat)

2 comments:

  1. assalamualaikum,saya sarina dri bachok kelantan,nak tanya jawatan ni masih ada lagi? kelulusan saya diploma kejuruteraan elektrik dari kolej swasta. bkas pelajar maahad al-amir indera petra beris kubur besar.kalo masih ada kekosongan. inform kat :013-6133914@sarina_ambankgroup@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUAILAIKUM..SAYA NUR HIDAYAH DARI KEDAH BERMINAT DGN JAWATAN INI, SAYA LULUSAN DIPLOMA PENGURUSAN HOTEL KATERING DARI POLITEKNIK..SKRG SAYA BEKERJA SBGAI GURU SANDARAN DI SEBUAH SEKOLAH RENDAH JENIS KEBANGSAAN. SAYA MENGAJAR BAHASA MELAYU, SENI DAN MUZIK..ADAKAH JAWATAN INI MSIH TERBUKA?

    ReplyDelete