Wednesday, October 3, 2007

Peluang kerja

From : "Mohd Naim Yahya" <naim@2t.com. my>

Assalamu'alaikum Abang-abang, kakak-kakak dan adik-adik,

Ada info sket...

Company yg saya keja skarang ni MMC-Gamuda Joint Venture Sdn Bhd tengah URGENTLY cari staff untuk jawatan IT Executive untuk office2 di Bukit Mertajam, Gurun, dan maybe Alor Setar.

Requirement:

IT background.
Boleh handle networking
Boleh handle windows 2k3 server
kalau ada experience Active Directory amat digalakkan.. .
Bleh buat pc troubleshooting
Lotus Notes (yg nih saya pun tadak experience, tapi no problem, bleh blajaq on the job)

Tu saja... kalau rasanya berminat, sila email kat saya resume direct di naim@2t.com. my

saya akan passkan terus kepada saya punya boss sebab dia dok tanya dah, kalau ada yg berminat. Insya-Allah akan dipanggil interview...

Location interview (99%) di:

MMC-Gamuda Joint Venture Sdn Bhd
Lot 52-58, Jalan SS22/21,
Damansara Jaya, 47400 Petaling Jaya,
Selangor Darul Ehsan.



kalu dari tol LDP from kepong tu, lepas Ikea, One Utama, Damansara Uptown, KDU,


wokeh...

slamats....




Don't let your dream ride pass you by. Make it a reality with Yahoo! Autos.

No comments:

Post a Comment