Thursday, April 5, 2007

Persembahan yang teruk ...!

Barangsiapa yang amalannya Hari  Ini Lebih Baik Dari Semalam,


dia adalah orang yang beruntung.


Barangsiapa yang amalannya Hari Ini Sama Dengan Yang Semalam,


dia adalah orang yang rugi.


Dan barangsiapa yang amalannya Hari Ini Lebih Buruk Dari Hari Semalam,


dia tergolong orang yang dilaknat Allah S.W.T."


- maksud Hadis 


Semalam aku diamanahkan untuk menjadi MC untuk satu program penting... mulanya macam biasa, aku tolak. bukan apa, tak biasa jadi MC... sekali skala untuk prog kecik... aku boleh lah... tapi yang ni... dah le Yang Berhormat ada pastu beberapa VIP penting pun ada...


Lgipun mengikut kebiasaannya, kalu untuk program ad hoc aku akan bertugas bahagian teknikal program... kalu dah jadi sebahagian drpada protokol ni... sedikit banyak... buat aku kenalin


ntah apa dah jadi... mungkin tak begitu bersedia @ stress... kantoi majlis semalam... aiya... kuang kuang... at last jadi speechless lak... sampai kena tegur ngan big bos... malang sungguh nasib aku semalam...


Harapnya jika terpaksa lagi jadi MC secara adhoc macam semalam, aku kena prepare awal2... dan jadi lebih baik dari semalam

No comments:

Post a Comment