Wednesday, January 24, 2007

yang pertama

Assalamualaikum wrt wbt =)

Ini merupakan posting yang pertama dari aku bagi blog ini... Blog ini bukanlah yang pertama yang aku create...

aku sendiri pun tak tahu dah brapa banyak blog yang aku buat... kebanyakannya untuk member2... erm...tak ingat sungguh, jika ada masa untuk kira, aku akan bagitahu dlm posting nati

Hasrat untuk berblog sudah lama terbenam di sudut hati tapi aku sendiri tak tahu apakah yang nak aku kongsi dengan bakal pelawat2 blog ni... sekurang2nya aku mahu sesuatu yang bermanfaat untuk diberikan... ko gane?

sepanjang minggu ini, aku banyak habiskan masa dengan tido dalam kenderaan 4x4... samada menyertai misi bantuan banjir ke Johor @ survey tempat bakal projek di setiap DUN... bila dah selalu sangat keluar daerah ni, banyak pengalaman n tempat2 menarik yang aku pergi... kekadang tak sempat nak berkongsi dengan sahabat2 aku di pejabat mahupun di alam maya.. so aku ceritakan di sini untuk mereka....

Semalam...
minum pagi di KB,
lunch di Guchil,
makan petang di Manek Urai dan
dinner di Dabong...

rasa nak pecah perut kitaorang (aku, c.na & driver) tapi apakan daya orang bersungguh nak menjamu terpaksa tunjuk ssungguh make

minggu depan ada beberapa tpt lagi yang kena gi.... aku rasa, lepas ni dlm jangkasama terdekat, berat badan aku akan naik... wah menakutkan....

No comments:

Post a Comment