Sunday, November 23, 2008

Mencari Data Collector

From: diyana tahir <diyanatahir@yahoo.com>
> To: Alumni_ESQ165@yahoogroups.com
> Sent: Monday, November 24, 2008 11:52:29 AM
> Subject: [Alumni_ESQ165] Mencari Data Collector
>
>
> Salam,
>
> Saya sedang mencari 3-4 orang 'Data Collector' untuk
> membantu saya mengumpul data melalui borang soal selidik
> yang disediakan. Buat masa ini saya sedang membuat
> penyelidikan di Universiti Malaya tentang perumahan
> bertingkat (strata property) di kawasan Klang valley. Tempoh
> masa yang di perlukan adalah dalam tempoh 2-3 bulan bermula
> Jan 2009. Anggaran bayaran sehingga RM400 sehari.
>
> Syarat2 umum:
>  Keutamaan diberikan kepada Alumni ESQ
>  Minimum Lulus SPM
>  Boleh Berbahasa Inggeris
>  Mempunyai kenderaan sendiri
>
> Kepada sesiapa yang berminat sila hubungi saya di 016
> 9734633, atau email saya diyanatahir@ yahoo.com
>
> Terima kasih
>
> diyanatahir

No comments:

Post a Comment