Saturday, November 8, 2008

Diperlukan guru tadika di Skudai, Kulai, Kota Tinggi

Assalaam'alaikum warahmatullahi wabarakatuh

Diperlukan dengan segera seorang guru tadika muslimah untuk mengajar basic
computer skills
.

Beliau mestilah muslimah yang menutup aurat, mendirikan solat, serta
mempunyai lesen memandu dan kenderaan sendiri.

Sekiranya berminat sila hubungi Helena 0137717329.

Tolong panjangkan kepada anak2, saudara2, jiran2, kawan2 dan group
lain-lain.

Abd Wahab Ishari bin Mohd Hashim

5 comments:

  1. Jika ada kekosongan sebagai guru harap di forwardkan ke emel sy.. kerana saya memerlukan kerjaya. thank you.
    assalammualaikum
    arepizza220@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Kami akna masukkan saudari ke egroup Nisa' Kelantan

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...plz jika ada kekosong jawatan guru or kerani forwardkan pada saya.Saya sangat5 memerlukan kerja nabs_563@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. salam.jika ada kekosongan kerja sebagai kerani or guru tadika atau taska di kawasan kelantan atau jertih terengganu tlg inform saya yang sangat memerlukan kerja.email qalmie_86@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. salam..jika ada kekosongan sebagai guru atau kerani di kuli atau kota tinggi..sila emelkan kepada saya..ini kerana saya memerlukan pekerjaan pada masa ini..harap.terima kasih
    apin_c8bury@yahoo.com

    ReplyDelete