Monday, September 17, 2007

Kenangan Hari Ibu Diraja




Bile tengok gambar ni rasa bestnyer dapat beratur sambut Tuanku tapi apakan daya... masa ni aku kena bertugas kat bahagian PA system bersama Ku Pli...

Kak Ni pun tak dapat sama sebab duk jaga jambangan bunga Tuanku... kira ok lah tu... sama2 tak dapat bergambar =)

So aku abadikan design2 banner, backdrop, bunting dsbnya... semuanya serba hijau kuning =) sebagai kenangan yang tidak akan aku lupakan.... walaupun bukan aku yang design ;))

kerna dalam masa tak sampai seminggu 2 big event yang kami buat... penat tak terkata... tapi puas hati

3 comments:

  1. ok...senyum.....nilah barisan org kuat yea...:-)

    ReplyDelete
  2. tak kuat mano eh.... lepas program... pakat mitok cuti blako...

    ReplyDelete
  3. Akhirnya jumpa juga gambar aku di hari bersejarah ni... bersama2 ngan YB Fattah & isteri serta Abdullah Fahmi (juara AQ musim 1)... pada hari tu, dia menjadi Qari jemputan

    ReplyDelete