Sunday, April 27, 2008

Jawatan kosong dlm bidang pertanian

Assalamualaikum. .

Tawaran JAWATAN KOSONG :

MINAT BIDANG PERTANIAN ??


Keutamaan kepada :

1. Yang mempunyai kenderaaan sendiri
2. Lulusan SPM./ DIPLOMA
3. Lulusan bidang pertanian diberi keutamaan ( namun sesiapa yg berminat dialu - alukan)
4. Gaji boleh dirunding
5. tak perlu pengalaman, namun jika ada lg baik

BERMINAT??? HUBUNGI SEGERA.... 09-7488442 / email resume segera ke dato.nazri@gmail. com (sila maklumkan jika email telah dihantar ke 013-9017937)





Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.

3 comments:

  1. asslamualaikum..sy shah,umur 19thn,anak jati kelantan sedang menuntut di kolej pertanian malaysia alor star kedah. Dalam bidang pemprosesan n pemasaran dan sy juga merupakan pelajar lepasan sijil tanaman makanan..jika tuan/puan prlukan khikmat hubungi sy..
    sy akan buat yang terbaik dan akan menunjukkan kemahiran y sy ada selama sy belajar..0134083842

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum,saya pelajar lulusan diploma kejuruteraan mekanikal dan pertanian,Jika tuan dan puan ada kekosongan kerja dalam bidang pertanian,boleh maklumkan

    ReplyDelete
  3. ASSALAMUALAIKUM.........
    Saya Nur Maisarah. Saya Lulusan Sijil dalam bidang pertanian- tanaman buah-buahan dan sayuran. Saya memohon daripada mana-mana pihak yang mempunyai kerja kosong dalam bidang ini sila hubungi saya di nombor 012-9455527

    ReplyDelete