Thursday, February 21, 2008

Survey tempat untuk program Kembara Anak Muda 2008


di suatu malam

14 comments:

  1. Seminggu selepas balik dr Sarawak & Sabah, aku n the geng terus ke Penang dan Kuala Lumpur untuk survey tempat2 untuk program Kembara Anak Muda 2008...

    Best dapat berjalan2 tapi yang letihnya, keesokannya kena masuk pejabat... huhuhu

    ReplyDelete
  2. wah boleh pesan yah, dikirim ke Indonesia

    ReplyDelete
  3. lagi enak jika dimakan terus di Malaysia

    ReplyDelete
  4. apa maksudnya di-copas?
    di copy ek?

    ReplyDelete
  5. tunggu undangan dari adnin, nanti saya ke malaysia :)

    ReplyDelete
  6. o gitu...
    teman saya yang pernah ke Indonesia pernah memberitahu...
    orang2 di sana suka mengunakan ringkasan ya...

    harapnya jika tiada apa aral, ingin skali menziarahi tanah di seberang pada Mei @ Jun nanti...

    ReplyDelete
  7. saya nanti kedatangannya, kabari ya jika jadi ke Indonesia (jakarta)

    ReplyDelete
  8. hadirlah ke Gerik, boleh masuk hutan belum dan tengok Rafflessia di kampung Bongor

    ReplyDelete
  9. Minggu lepas sempat lalu kat Gerik, tapi sekadar lalu sahaja....
    Mungkin suatu hari nanti, saya harap dapat masuk Hutan Belum tapi kena training dulu... kalo tak semput macam kat Sabah hari tu... huhu

    ReplyDelete